Kebahagiaan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Memaparkan catatan dengan label CekMan. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label CekMan. Papar semua catatan

Jumaat, 22 November 2013

MeGi SuP Homemade

Semalam pas balik keje, tanye CekMan nak makan ape.. BLuRRR jer sampai xterkata ape2.. Ekceli aku pon blur gak sebenonye. Itulah bumi malaysia, terlampau kaya dengan makanan sampai rakyat pon xtaw nak makan ape dah.. Yang nak makan cuma CekMan, aku ngan nisa jer.. Lagi 2 orang aiman n syifa kat umah maktok diorang, malam baru balik.. Last2 menu ni je yg menambat hati kami ber3..
 
Megi Sup Bedal ajelah!! HAHA!!
 
Nampak x tomato mentah2 tu aku main tabur je atas megi sup tu.. Sedap gak sekali sekala pekena megi..
 
CekMan punye
 
Aku
 
Nisa punye abis ayam+sayur dia ketepikan..
 
Nyam! Nyam!!
 
Jap jap minum air.. moncet perut..
 
Tu je nak cite :)..
 
-Sekian-

Rabu, 4 September 2013

Happy Birthday to U Abang

Hari ini hari Rabu. Tarikh hari ini adalah 04.09.2013. Dan 04.09.2013 adalah tarikh hari kelahiran suami kesayangan hamba.. Alhamdulillah..

Selamat Hari Lahir yang ke-32 tahun abang!!
Dah tua dah yer :)

Abang / Ayah,

Semoga sentiasa dilimpahi rahmat Allah Ta'ala, diberikan kesihatan yang baik, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan berbahagia selalu disamping kami yang menyayangimu. Semoga dengan pertambahan usia ini, abang akan menjadi contoh dan pembimbing terbaik dalam membina keluarga kita dunia dan akhirat. Amin..


Birthday Boy :)

Ummi, Aiman, Annisa dan Assyifa amat menyayangimu.. Sayang ayah!!!

Selasa, 4 September 2012

Happy Birthday CekMan Sayang ke-31



Hari ni 4 September 2012 umur cekMan dah masuk angka 31. Dah tua dah yeak!! 

Sori pagi tadi lambat sikit ucap epi besday kat ayah.. bukan ape, ayah pon taw kan pagi tadi kelam kabut sikit sampai terlupa nak wish. So, tahun ni xdapatla ummi jadi orang 1st wish besday coz member2 opiz ayah dah mendahului dulu. Sori ayah, ummi xsengaje.. ;( 


Ummi doakan agar kehidupan ayah lebih diberkati Allah Taala, dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan serta menjadi suami dan ayah yang terbaik dalam hidup kami (ummi, aiman, annisa dan assyifa) dunia dan akhirat. Amin..