Isnin (4/11/2013)
Lokasi : Kelas Pra Sekolah SKPP ??(?)
CekMan : Assalamualaikum cikgu, saya nak tanya status Pra Sekolah anak saya. Keputusan dah keluar ke cikgu?
Cikgu (cantik cikgu ni :)) : Oo.. kami dah hantar senarai dekat pejabat untuk sain guru besar. Encik boleh check kat sane yer..
Kami : Terima kasih ye cikgu..
Lokasi : Pejabat Sekolah
CekMan : Assalamualaikum puan, saya nak tanya tentang status Pra Sekolah. Cikgu Pra kate dah hantar ke pejabat. Boleh saya check status anak saya camane?
Staf : Oo.. sebentar ye encik..
Hati aku ngan CekMan berkobar2 ngan berdebar2 same naik je dok pikir dapat ke x dapat, dapat ke xdapat.. Xlame tu staf ni bawak kuar 1 senarai.. ade name nisa kat situ.. tapi X BERJAYA............... ;(
Aku : Kenapa anak saya xdapat puan?
Staf : Xpe, encik cuba buat surat rayuan terus pada guru besar.. buat secepat mungkin sebab sekarang ni pun memang ramai parents yang xberjaya nak buat surat rayuan. Ade rezeki anak encik, insyaAllah.. (sayu je staf tu tengok aku, mungkin kesian kot)
Selasa (5/11/2013) - CUTI 1 MUHARAM..
Hari ni, Rabu (6/11/2013)
Pagi2 aku ngan CekMan dah pegi pejabat sekolah bawak surat rayuan nak hantar kat guru besar.. Rezeki kami dapat jumpe guru besar dengan penyelaras Pra Sekolah skali.. Alhamdulillah.. Harapan kami memang tinggi untuk nisa dapat Pra Sekolah kat situ. Jadi, apa pun keputusan selepas ni kami redha je la sebab kami dah usaha habis-habisan. Sampai 'ter'nangis gak aku kat depan guru besar tu. Malu gak bila pikir balik.. Tapi memangla, bila kite terlalu berharap untuk dapatkan sesuatu, bila xdapat memang kite akan jadi camtu.. Korang camtu x? Huhu!! Ape2 jela.. Aku xsabar sangat nak tunggu apakah keputusan yang bakal menyusul nanti.. Berjaya @ Tidak?
TUNGGU.............