Kebahagiaan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Memaparkan catatan dengan label Hari Raya. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Hari Raya. Papar semua catatan

Jumaat, 18 Oktober 2013

Selamat Hari Raya Aidil Adha 2013

Raye haji tahun ni giliran aku beraya di rumah mertua. Memandangkan mak CekMan dok umah adik jer kat Presint 8, maknanye kami sekeluarga beraye jela di Putrajaya. Sebelum ni kalau raye kami semua akan balik ke Balok, Kuantan. Selepas arwah ayah meninggal mak stay kat sini sebab kat sane dah xde sape2, ke lima2 anak mak semua keje kat area KL dan Putrajaya. Yang bestnya xdela merasa sesak jem kat jalan nak balik kampung.. Boleh camtu?? hahahaha!!!

Kami beraye ala kadar je, mak masak nasi impit, kuah lontong, kuah kacang dan rendang daging. Lepas sembahyang raye kami makan2, salam bermaaf-maafan dan tangkap gambar family. Selesai sume kami keluar beraye ke rumah ayahngah di Setapak dan umah besan mak (family mertua adik CekMan no. 2) kat Bukit Belacan, Ampang.. Umah family aku jauh kat Pahang, xdela pegi.. Petang ni la lepas keje baru nak balik sane.. :)

Xde ape yang menarik nak dikongsi.. Gambar makanan pon xsempat nak snap, mane x, dah abis licin baru teringat nak tangkap gambar.. elok sangatla tu.. huhuhu!!!! Gambar family adela... Tapi adik no. 4 (Cik Su & Cik Nik) xde dalam gambar ni sebab dia datang petang sikit.. lainkali kite bergambar lagi yer..

- Mak bersama anak2 dan 4 cucu nyer... -

- Kami lagi.. -

- Lagi.. -

Cucu-cucu bersama mak tok dan mak2 sedare tersayang (Maklang & Maksu)

Kami dan mak.. Aaqief pon ade sekali, xleh pisah ngan maktok dia..

- My family -
Mane ade Aiman situ ade Aaqief..

 - My family again :) -
Mane ade Aaqief situ ade Aiman.. 

- Keluarga kecil kami -
Aiman mase ni xde mood nak bergambar sebab xde Aaqief.. Boleh camtu??

- Family Pakngah Azmi n Makngah Ecah bersama mak tok -
 Mane ade Aaqief situ Aiman menyempit.. 

- Mak tok dan 4 cucu-cucu tersayang -

- Peace Yooo!!! -

- Selamat Hari Raya Aidil Adha 1434H -

Rabu, 4 September 2013

Jamuan Raya BKP 2013

Semalam 03.09.2013 (Selasa) ada wat jamuan raya kat opiz. Bukan setakat sajian makanan je, siap ade artis BKP wat persembahan. Ade tarian, nyanyian, lakonan dan lawak jenaka.. Bagi aku okla, agak menghiburkan dan kelakar.. Makanan pulak memang banyak pilihan, ade sate, nasi impit kuah lontong, bihun sup, nasi dagang, ketupat lemang, kuih-muih, rojak buah dan pelbagai desert. Tapi memandangkan perut aku xberape sedap aritu xdela aku merase sume.. Gambar ni sekitar sebelum dan semasa majlis berlangsung.. Tapi banyak gak gambar yang syok sendiri.. hihihi!!! Sape nak tengok lehla tengok.. 

Owner Belog :)


Prop Syoknya Raya! @ BKP


MENU DI HARI ITU....


 Tarian pembukaan dari artis BKP


Aku dan Member2 Bucuk2 Tersayang :)

Arina, Kak Jue, Saida n Me

Saida, Arina, CC Muliani n Me


Us wif our EO Puan Roosni


Tabik Malaysia!!!


 Saya sayang Malaysia !!!

Selamat Hari Merdeka.. Peace!!!

Me n Saida

Mintak ampun yer...



"Arini aku makan sedap2, laki ngan anak2 aku makan apela pulak arini agaknye???"

Rabu, 12 September 2012

Jamuan Raya BKP 2012

Hapdet..hapdet..

Tu dia.. jamuan raye bahagian BKP kembali.. 

Okla, tahun ni majlis diraikan dengan pengarah baru dan berwajah baru. Siap ade sketsa raye lagi dan makanan pon banyak.. Jimat mak minggu ni dapat makan free.. Alhamdulillah.. Esok jamuan raye Jabatan pulak.. Dapat tugasan jaga khemah agih makanan lagi.. Huiyooo!! Rezeki.. rezeki.. 

~ Menu : Kek coklat, sate, nasi impit, kuah kacang, kuah lontong ~

 ~ Menu : Laksa ~


~ Arina ~
  
~ Saida n Me ~

~ Eda gebuzz ~

~ Pinggan saye : Nasi beriani, ayam masak merah, daging kerutup, dalca, acar timun, lemang, rendang, buah tembikai. Burppp!! ~

~ Saye punye lagi : Laksa ~

~ Saye punye gak : Sate ~

~ Arina, KakJue n Kak Aisyah ~

~ Pinggan Arina.. Licin kau.. Ahaks!! ~

~ Saye dapat hadiah lucky draw bersama Arina dan Eda ~

~ Saida dan Kak Zah ~

~ Kenangan bersama Kak Zah ~

~ K.A.M.I - Bergambar bersama boss besar.. ~

~ K.A.M.I lagi - Gegirl Kompetensi ~


~ Lucky draw yang kami dapat : No.1 - CC Tipah punye, No. 2 - Kak Aisyah punye, No. 3 - Saye punye :).. Sampul oren tu duit taw Saida punyer.. Dalam frame tu Sijil 5S ~

~ Unit saye dapat Naib Johan Pertandingan 5S, Peringkat BKP 2012 ~

~ Hadiah lagi.. ~


~ Ni la hadiah dalam lucky draw yg saye dapat tu.. ~