Kebahagiaan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 29 Disember 2011

3rd Birthday Nur Aina Annisa





Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan Nur Aina Annisa..
Allah selamatkan kamu..

Tanggal hari ini 29 Disember 2011, genaplah umur anak keduaku Nur Aina Annisa yang ke 3 tahun. Alhamdulillah.. Dah semakin membesar anak ummi.. Semoga menjadi anak yang solehah dan berguna di dunia dan Akhirat.. Amin.. Tiada apa yang ayah dan ummi boleh berikan selain daripada kasih sayang yang tidak berbelah bagi kepadamu dan juga abang dan adikmu. 

Pagi ni awal lagi ummi bangun masak nak buat 'pot luck' sikit untuk jamuan ringan sempena birthday nisa kat taska.. Kat opis ayah pun ada jamuan untuk staf CFS.. So, ummi combine sekali la.. mudah, cepat dan kenyang.. BURPP!! Ummi buat serawa durian dan cheezy wedges.. Ikhlas untuk ayah, nisa, cikgu2 dan kawan2 cilik anak ummi.. 

Hadiah?? Nak bagi hadiah ape yer?? Dengar2 ayah dah pesan beg angry bird untuk nisa dan along kat kawan ayah semalam.. Untuk adik syifa?? Adik kecik lagi.. nanti ayah dan ummi beli benda lain spesel untuk adik k! Almaklumlah sekarang ni kan musim angry bird.. asyik buat dosa kering je la burung tu, xpenahnye senyum.. yela, angry bird la katekan.. kena marah je lah.. huhu.. So, tunggulah petang ni yer.. Makin semangatla anak2 ummi ke sekolah lepas ni dengan beg baru :) Lepas ni pagi2 ummi dan ayah tak nak dengar nangis2 mase suruh mandi lagi ok.. 

Buat anak2 ummi.. ummi sayang kalian dunia dan Akhirat.. Semoga kalian membesar dan menjadi insan yang taat kepada suruhanNya, berguna dan cemerlang kepada ibu bapa, agama, bangsa dan negara.. Amin.. 



Nisa dan Along.. Awat muke nisa cam x puas hati jer tu.. :( 
Pasai muke camnila uncle kedai darussalam tu suke nyakat nisa.. huhu..

Nisa dan adik syifa.. Sayang sangat adik dia.. Camnila ummi suke :) Jage adik elok2 yer..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan