Kebahagiaan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Isnin, 11 Jun 2012

Oksigen oh Oksigen..


Sejak akhir2 ni saya selalu sangat susah nak bernafas dan lenguh tengkuk. Dada ni rase sesak sangat sebab bila nak tarik nafas tu sampai menguap2 barulah dapat cukup oksigen. Masa nak tidur malam, bila rasa nak tarik nafas tu xlepas terpaksela saya duduk dulu, tenangkan fikiran, menguap besar2 barula dapat balik tarik nafas.. Kadang2 anak2 bertanya, "Ummi ni asyik nguap je, ngantuk yeak??" "Xdela, ummi nguap sebab nafas ummi xlepas.." Boleh yeak jawab camtu?? Mane tak, sampai tengkuk pun lenguh.. Ya Allah..sesungguhnya Kau Maha Mengetahui.. 

Ada orang kate angin.. Terus saya teringat lebih kurang sebulan lepas saya ada makan masak lemak labu.. Esoknya saya terus kena susah nak bernafas sampaila hari ni.. Adakah sebab labu?? Sebab orang kate labu ni berangin..Ish!! Takkan nak salahkan labu lak kan.. Tapi, seandainya benarlah sebab labu saya jadi camni, taubat sampai bile2 saya xkan makan labu lagi.. Percayalah.. Sekarang ni rutin saya tiap2 malam saya isi minyak panas nak bagi angin keluar, tapi hasilnya still same :( Runsingla.. Nak pegi klinik ubat apela sangat tuan doktor boleh bagi untuk hilangkan penyakit susah nak nafas ni.. Nak pegi klinik ker?? Nanti difikirkan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan