Kebahagiaan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 7 Februari 2013

Happy Birthday To Me

Happy Birthday To Me!

Maknanya hari ini genaplah umur aku 31 tahun. Alhamdulillah.. Tua dah aku yeak! Pagi tadi dengar radio hot fm, rupa2nya birthday aku same ngan Fara Fauzana (FaFau) la... Tapi dia tua 2 tahun dari aku.. 2 tahun je pon.. huhu!!

Terima kasih Tuhan kerana masih memberi peluang untuk hambaMu bernafas hingga ke saat ini. 

Terima kasih ibuku, Siti Aminah binti Dahalan kerana melahirkan aku ke dunia ini. Sesungguhnya tempat mak takkan boleh diganti dengan sesiapa pun.. Sayang mak..

Ya Allah, semoga dengan pertambahan usia ini Kau mantapkanlah imanku, murahkanlah rezekiku dan permudahkanlah segala urusanku dalam mengharungi kehidupan ini Ya Allah..

Allah selamatkan aku..
Allah selamatkan aku..
Allah selamatkan Azlina binti Mohamad..
Allah selamatkan aku..

Ina! Selamat hari lahir yang ke 31 tahun :)

Muke baru budak umo 31 tahun pagi tadi mase nak gi kije.. hehe!!

Anta budak kecik ni gi school dulu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan