Kebahagiaan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Rabu, 27 Februari 2013

Terima Kasih Wiraku..

Tersentuh lak hati nak buat entry ni :(

Wiraku sayang,

9.1.2005 - 27.2.2013, satu tempoh perkenalan yang agak panjang di antara kita. Terima kasih di atas khidmat dan pengorbananmu sepanjang kita bersama. Kenangan bersamamu akan sentiasa terpahat dihati walaupun kau hilang dari pandangan mata ini lagi.. Aku doakan semoga kau dipertemukan bersama insan yang akan menjagamu dengan sebaik-baiknya kelak. Sesungguhnya melepaskanmu adalah satu keputusan yang amat berat untuk aku lakukan. Namun, aku terpaksa memilih antara dua.. Maafkan aku dan aku pasti mendoakan yang terbaik buatmu. Tibalah saatnya kita berpisah. Kini kau bukan milikku lagi.. Selamat tinggal sayang :(

- Sweet Moments 9.1.2005 till 27.2.2013 -

4 ulasan: