Kebahagiaan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 26 November 2013

Tembok oh Tembok..

Salah tembok ke salah aku?? Salah aku ke salah tembok? Mestila tembok tu xsalah sebab punye lame dia dok situ yang aku pi langgar tu buat ape kan?kan?kan?
 
Semalam mase aku nak parking kat taska nisa, aku dengan konfiden reverse kereta dan tetiba ade bunyi "GGRRAAKKKKK!!!!!!!".. Ahhh sudah!! Aku dah langgar benda dah ni... PANIK taw x? Tangan aku pegang stereng pon dah shaking giler xleh control.. JANTUNG?? Dia punye degup dah macam nak tersembul keluar dah... MATE?? Dah keluar airmata la.. nanges sebab CekMan xde ngan aku, dia outstation kat ipoh.. Aku sesorang la mase tu.. sedih,sedih,sedih... Aku kuar tengok rupe2nya aku dah langgar tembok kat parking tu.. Siyes aku memang xperasan langsung akan kewujudan tembok di situ.. adooiiiilaaa... aku tengok2 bumper kereta aku dah terkehel dah dari 'sendi' dia.. pastu bile jalan boleh dengar bunyi tayar kereta bergesel dengan pelapik bumper tu sebab dah rebeh.. aku ni dahla memang jenis cepat panik sikit sampai blurr nak call sape minx tolong. Adik ipar aku yg lelaki tu keje lak kat rtm, last2 yg datang tolong member opiz aku si saida ngan suami dia.. Siap bawak tape lagi tampal bumper tu.. TQ so much forever n ever.. Nanti CekMan dah balik bolehla bawak pegi bengkel bagi betul semula bumper tu..
 
Aduhai.. inilah akibatnya bila dah lama xbawak kereta. Aku memang dah lame sangat2 x memandu sebenarnye. Dulu xpe, CekMan kerja dalam opiz je, tapi skang kat tempat baru dia selalu kena outstation, jadi nak xnak aku kena drive jugak la gi keje. InshaAllah, lepas ni aku akan lebih alert dan berhati2. Dan lagi aku rase aku kena selalu2 drive walaupun CekMan ade sebab kalo x sampai bile2 la aku xkan 'terer'.. Boleh statement aku camtu? Huhu!!

2 ulasan:

  1. kita pompuan bila bab mcm tu mmg slalu panik kan.
    akk pon mcm ina gak, jarang2 bw kreta. kalo asben outstation jer baru akk bw. bila lama x drive, mula la gelabah semacam jer

    BalasPadam
  2. malam pon xlena tido sebab teringat esok kena bawak kete..huhu!!

    BalasPadam