Kebahagiaan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Isnin, 25 November 2013

Tonton : Highland Tower

 
Cuti minggu ni kitorang sefamily dok relax2 kat umah jer.. Dalam relax2 tu aku tengok kat astro first ade cite Highland Tower. Cam best jer.. So, ape lagi aku mintakla tolong CekMan langgankan. Pada aku cite berbentuk dokumentari ni memang layanla.. Real ke berlakon ke yang aku boleh kate cite ni memang best. Pada akula.. ;) 
 
Bayangkan aku mase tengok cite ni asyik terkejut2 je.. mane x, bile pelakon2 tu terjerit2 aku pon terjerit2 gak.. bile nampak 'rambut panjang' tu terjengul kat pintu, pastu ke hulu ke hilir pun aku lak yg terlebih panik.. siap ade yang kena rasuk menari ala2 makyong ngan mata bulat terjegil lagi.. ishh.. so scary! Memang diorang ni berani betulla masuk tempat camtu.. Kalau aku??? Xpela, terima kasih ajela.. Cuma yg aku sikit pening kamera diorang bergegar2, tp aku sedia maklumla cite ni dokumentari kan.. biasela tu.. Jadi, kalo korang senang2 atau xtaw nak buat ape kan, layanla cite Highland Tower ni..
 
Recall : Aku ingat lagi masa kejadian highland tower runtuh dulu umo aku mase tu baru 11 tahun kot.. Hari2 warta berita buat liputan pasal ni je. Memang sedihla bile taw ramai yang meninggal dunia.. Innalillahiwainnailaihiraji'un.. Tapi yang paling aku xboleh lupe mase berita tunjuk anggota bomba angkat sorang baby yang masih hidup dari bawah runtuhan bangunan tu.. Subhanallah.. Tiada ape yang paling menggembirakan bila kita taw masih ada insan yang masih hidup kan. Mesti baby tu dah besar sekarang ni kan :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan