Kebahagiaan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selasa, 26 Mac 2013

Aku rase.....


Kartun kat atas ni memang saje jer tau.. jeles i..

Hakikatnye aku memang dah makin membolat dah skang ni. Ekceli family aku lak sumenye 'rendang2' belaka. Cam aku lak kalo dapat makan jenis xhengat, ape ade depan mate sume aku sebat.. Camane?? Tapi skang ni berat aku dah makin meningkat di papan utama BSKL.. huhu!!  Disebabkan berat aku dah semakin comel skang ni, adela satu dua masalah yang memang aku xdapat dan xleh dielakkan.. 

Antaranye adalah :-

  • Mulut2 orang yg xabes2 berkate pasal 'kecomelan' aku ni. Kalo pompuan tu aku xdela berape kesah sangat, lumrahla kan.. (tapi kalo suke belek2 usap2 perut aku kate ade baby pon aku xgemar gak! tambah2 depan orang..maluwei!!), Tapi ini laki orang okeh.. Laki Orang!! Eee.. Tolongla!
  • Kaki aku selalu cramp, maybe sebab kaki aku dah xleh tampung berat aku kot
  • Kepala ngan tengkuk aku selalu sangat sakit, ni mesti paras kolestrol aku tinggi ni.. Konfem!!
  • Dan macam2 lagila..

So, adakah ini membantu???

Atas dorongan kawan2, dengan penuh semangat aku pegi memborong benda2 kat atas ni dengan 150 juta harapan agar aku lebih sihat.. opps!! bukan sihat yang makin membolat tu yer.. 

Aku perlukan kalsium sebab selalu sangat cramp. Sebelum ni pegi klinik pon penah dapat ubat kalsium. Thanks a lot to my fwenz rina sebab bagitaw pasal susu SunLac tu. Aku ni bukanla penggemar susu, mase preggy dulu pon aku xde minum susu bagai ni.. Tapi umur dah masuk angka '3' ni kenalah jage sebab macam2 penyakit leh singgah.. Akak cuba minum sampai abis k! (mampu ker??).. 

At last, chaiyok chaiyok ina :)

~Sekian~

4 ulasan:

  1. huhuhu akk pon terasa gak. badan dh naik sgt2 ni. tengah berusaha nk kuruskan badan gak ni...

    BalasPadam
  2. same2 la kite kak... chaiyok! chaiyok!

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. saye beli kat 99 speedmart present 9, putrajaya.
      harap dapat membantu miss biologist :)

      Padam