Kebahagiaan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Jumaat, 15 Mac 2013

All In Black

Arini kat opis aku ada Mesyuarat Terhimpun PUSPANITA.. Nama aku termasuk sekali dalam senarai kehadiran. 1st time aku join mesyuarat camni setelah hampir 8 tahun aku jadi ahli. Ahli biasa je pon, bukan ahli seumur hidup. Tapi ahli jugak kan, bayar RM10 setahun.. hehehehe!! 

Aritu boss aku yang pegi umrah dan dah pun selamat tiba ke tanahair.. Alhamdulillah..

Ape kaitan dan motif aku cite pasal di atas lak kan?? So, meh aku nak tunjuk kat korang motif penceritaan aku adalah.. 

Tadaaaa....


Aku dapat 2 gift ni.. 1 tasbih dari boss aku yang balik umrah tu, 1 lagi beg Prada dari kelab PUSPANITA kat Jabatan aku. Dua2 warna hitam. Pasal tu la "All In Black".. hehe!! TQ.. iloiikee :)

Itu jer.. Sekian :)

1 ulasan: